Jak udržet online krok s dobou v podnikání?


V dnešní době kdo nemá web, tak jako kdyby neexistoval. Měl by vždy obsahovat alespoň základní informace o firmě. A to sídlo, kontaktní informace a také obor v, kterém se firma pohybuje a může nabídnout své služby pro své potencionální zákazníky. Pokud na web umístíte recenze svých zákazníku, bude to pro Vás určitě přidána hodnota. S webem se také pojí optimalizace vyhledávání. Co tento pojem znamená? Jedná se o to, jak dobře se Váš web dá vyhledat na webových prohlížečích. Spousta zákazníků právě takto hledá informace o firmě, kterou bude chtít oslovit. Abyste z této funkce vytěžili, co nejvíce bude se Vám hodit nástroj SEO. A v čem to spočívá? Jedná se o úpravu a vytváření webových stránek, tak aby přirozeně se posouvali ve vyhledávačích na nejvyšší pozice.
stůl účetní.jpg 

Svět mobilních aplikací

 
Bez mobilního zařízení si v dnešní době moc den neumíme představit. Proto i v přístupu na internet neslouží už pouze stolní počítače nebo notebooky, ale také mobilní telefony. Dokáže Vám ve Vašem podnikání udělat velkou sužbu. Pokud máte eshop, restauraci, prodejnu nebo třeba chystáte velkou akci, kvůli které jste si vytvořili web, určitě zvažte mobilní aplikaci. Díky této aplikaci můžete své zákazníky, návštěvníky webu upozorňovat na různé akce, novinky.
 klávesnice pod mobilem.jpg

Buďte zákazníkům blíže

 
Výhodou webové prezentace je i možnost sledovat jak se Vaší zákazníci na Vašem webu chovají. Co je zajímá, jak dlouho web procházejí, co prohlížejí. Nicméně být na internetu neznamená mít jen webové stránky. Je důležité se zákazníky, ať už stávajícími nebo potencionálními, komunikovat. Ať už pomocí klasického emailu nebo online chatu, ale také hojně využívat sociální sítě. Ty pro Vás představují nový kanál, díky kterému můžete v reálném čase zvyšovat podvědomí o své značce a zvyšovat tak své obraty. Zapomínat ovšem nesmíte na kvalitní obsah, který za Vás udělá půl práce.